wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Artykuły » Jak skutecznie prowadzić marketing dla firm?

Promocje

Ramka OWZ A4 plakatowa zatrzaskowa aluminiowa

Ramka OWZ A4 plakatowa zatrzaskowa aluminiowa25,00 zł20,00 zł brutto16,26 zł netto

Ramka magnetyczna, samoprzylepna A4 dwustronna (srebrna)

Ramka magnetyczna, samoprzylepna A4 dwustronna (srebrna)30,00 zł28,00 zł brutto22,76 zł netto

10 x Przyłbica, ochronna osłona na twarz PET-G

10 x Przyłbica, ochronna osłona na twarz PET-G209,00 zł19,00 zł brutto15,45 zł netto

Kaseta ścienna czarna z taśmą czerwoną 2,2m

Kaseta ścienna czarna z taśmą czerwoną 2,2m119,00 zł99,00 zł brutto80,49 zł netto

Ramka OWZ B2 plakatowa zatrzaskowa aluminiowa

Ramka OWZ B2 plakatowa zatrzaskowa aluminiowa85,00 zł79,00 zł brutto64,23 zł netto

Stojak informacyjny typu L A5 pionowy LA5PWHITE

Stojak informacyjny typu L A5 pionowy LA5PWHITE18,00 zł16,00 zł brutto13,01 zł netto

Potykacz reklamowy A2 OWZ dwustronny

Potykacz reklamowy A2 OWZ dwustronny279,00 zł209,00 zł brutto169,92 zł netto

Systemy płatności

  • PayU
  • Przelewy24

Jak skutecznie prowadzić marketing dla firm?

Data dodania: 27-07-2021


Marketing dla firm to obszerne zagadnienie, któremu warto przyjrzeć się bliżej: obejmuje zarówno sposób myślenia o biznesie i potencjalnym kliencie, jak również identyfikację marki, opracowanie planu procesu sprzedaży, stworzenie oferty w oparciu o potrzeby klienta oraz opiekę posprzedażową. Kluczowym dla skutecznej reklamy elementem jest stworzenie sposobu prezentacji firmy – powinien być nie tylko dopasowany do grupy docelowej, by przyciągnąć nowych klientów, ale również spójny: logo, wizytówki, banery reklamowe, gadżety promocyjne muszą współgrać z treściami prezentowanymi na stronie www oraz w mediach społecznościowych. Holistyczne zarządzanie marką przynosi najlepsze efekty – dobrze opracowana strategia ma wpływ na pozytywną ocenę firmy nie tylko przez klientów i kontrahentów, ale również pracowników. 

 

Marketing dla firm: na czym polega? 


Zaspokajanie potrzeb przy jednoczesnym osiągnięciu zysku – tak zdefiniować można marketing zarówno w dużych, jak i mniejszych firmach. Jest to dość ogólne wyjaśnienie, które warto doprecyzować. Skuteczny marketing to zatem: 
  • Skupienie na potrzebach klientów 
  • Działania na rzecz rozwiązywania problemów klientów 
  • Długofalowa relacja oparta na dialogu 
  • Praca zespołu ukierunkowanego na sukces i wypracowanie świadomości marki na rynku 
  • Bezpośredni zysk (nie może on jednak przesłonić celu długofalowego) 
  • Spójny przekaz, umożliwiający dotarcie do docelowej grupy potencjalnych klientów 

Powyższe punkty wskazują jasno, że marketing to coś więcej niż tylko reklama mająca na celu przyciągnięcie uwagi klientów i zachęcenie ich do zakupu. Nie bez powodu firmy decydują się na współpracę z profesjonalistami pomagającymi w tworzeniu strategii krótko- i długofalowej. Jasno określony cel, budżet marketingowy i grupa docelowa, a także harmonogram uwzględniający wprowadzenie poszczególnych zadań to przepis na sukces.  
 

Marketing internetowy: wykorzystaj moc Internetu 


Marketing internetowy jest jedną z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Ogromne możliwości, duża dostępność i niskie koszty sprawiają, że coraz więcej firm decyduje się na korzystanie właśnie z tej formy. 

Podstawowym celem marketingu internetowego jest zwiększenie widoczności firmy w Internecie oraz budowanie więzi pomiędzy marką a odbiorcą. Oto co jeszcze oferuje marketing w Internecie: 
  • Strategie dla małych i dużych firm umożliwiające prowadzenie dialogu z odbiorcą oraz poznanie jego opinii o podjętych działaniach marketingowych; 
  • Wsparcie dla procesu sprzedaży usług i produktów online; 
  • Możliwość kreowania pozytywnego wizerunku firmy otwartej na nowoczesne technologie 

Odpowiednio dobrane narzędzia marketingowe pozwalają na lepsze określenie grupy docelowej, usprawnienie działań i tworzenie przekazu najlepiej dopasowanego do potrzeb odbiorców. Do najczęściej wykorzystywanych rodzajów e-marketingu zaliczamy przede wszystkim content marketing, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, narzędzia do analizy portali społecznościowych, a coraz częściej także marketing szeptany. Aby marketing dla firm przyniósł znaczące korzyści, nie należy lekceważyć siły przekazu kierowanego nie tylko tradycyjnymi kanałami, ale również online.  
 

Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm 


Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że nawet najmniejsze firmy mogą skutecznie działać na rzecz pozyskiwania i utrzymania klientów. Stosunkowo niski koszt reklamy internetowej przekłada się na dobre rezultaty, a odpowiednio zaplanowana i zrealizowana strategia marketingowa umożliwia zbudowanie świadomości marki przedsiębiorstwom, które mogą tylko pomarzyć o dużym budżecie na tradycyjne działania marketingowe. Marketing internetowy to dla Ciebie nowość i nie wiesz, jakie rozwiązania i narzędzia sprawdzą się najlepiej? Skorzystaj z usług firmy, która pomoże Ci w opracowaniu strategii oraz przygotuje projekty graficzne dla nowej kampanii. Indywidualne podejście, innowacyjne działania i nieszablonowe myślenie pozwoli Twojej firmie wyróżnić się spośród konkurencji. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie profesjonalistów, dzięki którym znajdziesz swoją drogę do sukcesu! 
 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Artykuły
Sklep internetowy shopGold
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ