wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Artykuły » Jak skutecznie prowadzić marketing dla firm?

Promocje

Ramka OWZ B2 plakatowa zatrzaskowa aluminiowa

Ramka OWZ B2 plakatowa zatrzaskowa aluminiowa85,00 zł79,00 zł brutto64,23 zł netto

Ścianka banerowa teleskopowa ( max 300 x 240 cm) czarna

Ścianka banerowa teleskopowa ( max 300 x 240 cm) czarna649,00 zł599,00 zł brutto486,99 zł netto

Kaseta ścienna czarna z taśmą czerwoną 2,2m

Kaseta ścienna czarna z taśmą czerwoną 2,2m119,00 zł99,00 zł brutto80,49 zł netto

Przyłbica, ochronna osłona na twarz PET-G

Przyłbica, ochronna osłona na twarz PET-G24,00 zł2,00 zł brutto1,63 zł netto

10 x Przyłbica, ochronna osłona na twarz PET-G

10 x Przyłbica, ochronna osłona na twarz PET-G209,00 zł19,00 zł brutto15,45 zł netto

Uchwyt ścienny taśmy słupka odgradzającego

Uchwyt ścienny taśmy słupka odgradzającego12,00 zł8,00 zł brutto6,50 zł netto

Stacja dezynfekcji rąk - PULSAR 1000 ml

Stacja dezynfekcji rąk - PULSAR 1000 ml699,00 zł359,00 zł brutto291,87 zł netto

Ramka magnetyczna, samoprzylepna A4 dwustronna (srebrna)

Ramka magnetyczna, samoprzylepna A4 dwustronna (srebrna)30,00 zł28,00 zł brutto22,76 zł netto

Systemy płatności

  • PayU
  • Przelewy24

Jak skutecznie prowadzić marketing dla firm?

Data dodania: 27-07-2021


Marketing dla firm to obszerne zagadnienie, któremu warto przyjrzeć się bliżej: obejmuje zarówno sposób myślenia o biznesie i potencjalnym kliencie, jak również identyfikację marki, opracowanie planu procesu sprzedaży, stworzenie oferty w oparciu o potrzeby klienta oraz opiekę posprzedażową. Kluczowym dla skutecznej reklamy elementem jest stworzenie sposobu prezentacji firmy – powinien być nie tylko dopasowany do grupy docelowej, by przyciągnąć nowych klientów, ale również spójny: logo, wizytówki, banery reklamowe, gadżety promocyjne muszą współgrać z treściami prezentowanymi na stronie www oraz w mediach społecznościowych. Holistyczne zarządzanie marką przynosi najlepsze efekty – dobrze opracowana strategia ma wpływ na pozytywną ocenę firmy nie tylko przez klientów i kontrahentów, ale również pracowników. 

 

Marketing dla firm: na czym polega? 


Zaspokajanie potrzeb przy jednoczesnym osiągnięciu zysku – tak zdefiniować można marketing zarówno w dużych, jak i mniejszych firmach. Jest to dość ogólne wyjaśnienie, które warto doprecyzować. Skuteczny marketing to zatem: 
  • Skupienie na potrzebach klientów 
  • Działania na rzecz rozwiązywania problemów klientów 
  • Długofalowa relacja oparta na dialogu 
  • Praca zespołu ukierunkowanego na sukces i wypracowanie świadomości marki na rynku 
  • Bezpośredni zysk (nie może on jednak przesłonić celu długofalowego) 
  • Spójny przekaz, umożliwiający dotarcie do docelowej grupy potencjalnych klientów 

Powyższe punkty wskazują jasno, że marketing to coś więcej niż tylko reklama mająca na celu przyciągnięcie uwagi klientów i zachęcenie ich do zakupu. Nie bez powodu firmy decydują się na współpracę z profesjonalistami pomagającymi w tworzeniu strategii krótko- i długofalowej. Jasno określony cel, budżet marketingowy i grupa docelowa, a także harmonogram uwzględniający wprowadzenie poszczególnych zadań to przepis na sukces.  
 

Marketing internetowy: wykorzystaj moc Internetu 


Marketing internetowy jest jedną z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu. Ogromne możliwości, duża dostępność i niskie koszty sprawiają, że coraz więcej firm decyduje się na korzystanie właśnie z tej formy. 

Podstawowym celem marketingu internetowego jest zwiększenie widoczności firmy w Internecie oraz budowanie więzi pomiędzy marką a odbiorcą. Oto co jeszcze oferuje marketing w Internecie: 
  • Strategie dla małych i dużych firm umożliwiające prowadzenie dialogu z odbiorcą oraz poznanie jego opinii o podjętych działaniach marketingowych; 
  • Wsparcie dla procesu sprzedaży usług i produktów online; 
  • Możliwość kreowania pozytywnego wizerunku firmy otwartej na nowoczesne technologie 

Odpowiednio dobrane narzędzia marketingowe pozwalają na lepsze określenie grupy docelowej, usprawnienie działań i tworzenie przekazu najlepiej dopasowanego do potrzeb odbiorców. Do najczęściej wykorzystywanych rodzajów e-marketingu zaliczamy przede wszystkim content marketing, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, narzędzia do analizy portali społecznościowych, a coraz częściej także marketing szeptany. Aby marketing dla firm przyniósł znaczące korzyści, nie należy lekceważyć siły przekazu kierowanego nie tylko tradycyjnymi kanałami, ale również online.  
 

Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm 


Powszechny dostęp do Internetu sprawia, że nawet najmniejsze firmy mogą skutecznie działać na rzecz pozyskiwania i utrzymania klientów. Stosunkowo niski koszt reklamy internetowej przekłada się na dobre rezultaty, a odpowiednio zaplanowana i zrealizowana strategia marketingowa umożliwia zbudowanie świadomości marki przedsiębiorstwom, które mogą tylko pomarzyć o dużym budżecie na tradycyjne działania marketingowe. Marketing internetowy to dla Ciebie nowość i nie wiesz, jakie rozwiązania i narzędzia sprawdzą się najlepiej? Skorzystaj z usług firmy, która pomoże Ci w opracowaniu strategii oraz przygotuje projekty graficzne dla nowej kampanii. Indywidualne podejście, innowacyjne działania i nieszablonowe myślenie pozwoli Twojej firmie wyróżnić się spośród konkurencji. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie profesjonalistów, dzięki którym znajdziesz swoją drogę do sukcesu! 
 

Przejdź do strony głównejWróć do kategorii Artykuły
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu