Od początku naszej działalności wychodząc na przeciw wymaganiom naszych klientów z określonej grupy dajemy możliwość płatności terminowych. Jednostki budżetowe, samorządowe, organizacje, spółki skarbu państwa itp. mają możliwość zapłaty na podstawie faktury z terminem odroczonym.
Jak wykonać zamówienie ?
W kwestii składania zamówień, pozostawiamy pełną dowolność. Stawiamy na wygodę klienta. Zamówienie można sporządzić w postaci maila, podając dane do faktury, wysyłki a także informację nt. zamawianych produktów, można także przesłać skan gotowego zamówienia, sporządzonego na zasadach wewnętrznych danej jednostki.
Przebieg zamówienia
Zamówienia wprowadzamy do systemu do 24 godzin, staramy się aby było wprowadzone jak najszybciej, po wprowadzeniu przesyłamy informację potwierdzającą rozpoczęcie realizacji zamówienia. Jeśli wszystkie składowe zamówienia są gotowe do wysyłki realizujemy dostawę. W razie braków towaru niezwłocznie o tym informujemy. Faktury przesyłane są drogą mailową lub na życzenie możemy wydrukować i załączyć do przesyłki.