Ścianki bannerowe jako skuteczna reklama
Data dodania: 27-07-2021
Przejdź do strony głównejWróć do kategorii Artykuły
Reklamy otaczają nas z każdej strony – zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Czy kolejna będzie w stanie przykuć uwagę potencjalnych klientów? Oczywiście – pod warunkiem, że wyróżni się nie tylko treścią, ale również formą. Przykładem na to, jak skutecznie wyeksponować towary lub usługi w przestrzeni jest ścianka reklamowa. Co to jest, jak wykorzystać potencjał tego rozwiązania oraz jaki rodzaj ścianki reklamowej wybrać? Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje odnośnie wykorzystania ścianek reklamowych do promocji Twojego biznesu.
Ścianka reklamowa to element systemu wystawienniczego, który pozwala na dyspozycję reklamy lub komunikatu informacyjnego. W zależności od potrzeb może przybrać formę banneru prezentującego nazwę i logo firmy, hasło reklamowe lub konkretny produkt. Wiele firm decyduje się także na ustawienie ścianki reklamowej ze spisem produktów lub świadczonych usług – to prosty i zarazem skuteczny sposób na komunikację z klientem.
Ścianka banerowa to również nieodłączny element większości wydarzeń branżowych. To rozwiązanie jest wykorzystywane na targach, szkoleniach, eventach promocyjnych oraz konferencjach. Ze ścianek reklamowych korzystają zarówno organizatorzy imprezy, jak i wystawcy. Odpowiednio rozstawione ścianki pozwalają także na zagospodarowanie większej przestrzeni poprzez wydzielenie stref lub stoisk. Może być również wykorzystana jako część dekoracji gabinetu, poczekalni lub biura – szybka zmiana nadruku pomoże w odmienieniu aranżacji pomieszczenia.
Modułowa budowa sprawia, że ścianki reklamowe są dostępne w wielu wariantach i rozmiarach – dzięki temu bez trudu wybierzesz rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Mniejsze ścianki reklamowe doskonale sprawdzą się w roli powierzchni do prezentowania nazwy firmy, logo czy krótkiego hasła, które ma za zadanie przyciągnąć uwagę klienta. Ścianki o wielkości co najmniej 2 metrów to z kolei sposób na zaprezentowanie dłuższego komunikatu lub zaprezentowanie większej reklamy. Poszczególne rodzaje ścianek reklamowych różnią się między sobą nie tylko pod względem wymiarów, ale również budowy oraz wagi całej konstrukcji.

Ścianki reklamowe cieszą się coraz większą popularnością; wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oferujemy kilka rodzajów ścianek reklamowych. Dzięki temu każda firma może wybrać model idealnie współgrający z koncepcją reklamową. Ścianki bannerowe dzielimy na:
Warto zainwestować w ścianki reklamowe wykonane z wysokiej jakości materiałów: dzięki temu zyskasz powierzchnię reklamową do wykorzystania zarówno stacjonarnie, jak i podczas branżowych eventów. W naszej ofercie znajdziesz bogaty wybór ścianek bannerowych z różnymi rodzajami mocowań - postaw na niezawodne rozwiązania i wybierz nowoczesne ścianki reklamowe dopasowane do własnych potrzeb.
Ścianka reklamowa – co to jest?
Ścianka reklamowa to element systemu wystawienniczego, który pozwala na dyspozycję reklamy lub komunikatu informacyjnego. W zależności od potrzeb może przybrać formę banneru prezentującego nazwę i logo firmy, hasło reklamowe lub konkretny produkt. Wiele firm decyduje się także na ustawienie ścianki reklamowej ze spisem produktów lub świadczonych usług – to prosty i zarazem skuteczny sposób na komunikację z klientem.
Ścianka banerowa to również nieodłączny element większości wydarzeń branżowych. To rozwiązanie jest wykorzystywane na targach, szkoleniach, eventach promocyjnych oraz konferencjach. Ze ścianek reklamowych korzystają zarówno organizatorzy imprezy, jak i wystawcy. Odpowiednio rozstawione ścianki pozwalają także na zagospodarowanie większej przestrzeni poprzez wydzielenie stref lub stoisk. Może być również wykorzystana jako część dekoracji gabinetu, poczekalni lub biura – szybka zmiana nadruku pomoże w odmienieniu aranżacji pomieszczenia.
Modułowa budowa sprawia, że ścianki reklamowe są dostępne w wielu wariantach i rozmiarach – dzięki temu bez trudu wybierzesz rozwiązanie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Mniejsze ścianki reklamowe doskonale sprawdzą się w roli powierzchni do prezentowania nazwy firmy, logo czy krótkiego hasła, które ma za zadanie przyciągnąć uwagę klienta. Ścianki o wielkości co najmniej 2 metrów to z kolei sposób na zaprezentowanie dłuższego komunikatu lub zaprezentowanie większej reklamy. Poszczególne rodzaje ścianek reklamowych różnią się między sobą nie tylko pod względem wymiarów, ale również budowy oraz wagi całej konstrukcji.

Rodzaje ścianek reklamowych
Ścianki reklamowe cieszą się coraz większą popularnością; wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oferujemy kilka rodzajów ścianek reklamowych. Dzięki temu każda firma może wybrać model idealnie współgrający z koncepcją reklamową. Ścianki bannerowe dzielimy na:
- ścianki tekstylne: to model dedykowany wszystkim zainteresowanym kompromisem pomiędzy wielkością a mobilnością – konstrukcja jest na tyle lekka, że bez problemu może być transportowana. W tym wariancie baner zamontować można samodzielnie: ścianka jest bardzo przystępna w montażu i nie wymaga żadnych dodatkowych umiejętności. Po ścianki tekstylne sięgają głównie wystawcy na targach oraz innych branżowych eventach;
- ścianki modułowe: dzięki modułowej budowie ten rodzaj ścianek reklamowych pozwala na swobodniejsze kreowanie przestrzeni reklamowej; część powierzchni reklamowej może posłużyć do wydzielenia stoiska reklamowego, a większy baner doskonale sprawdzi się jako tło reklamowe podczas wystąpienia lub konferencji prasowej. Ścianki modułowe dostępne są w kilku wariantach, różniących się między sobą rozmiarem oraz sposobem montażu (np. Ścianki pop-up i hop-up). Całość tworzy spójną kompozycję, którą użytkownik może modyfikować zgodnie z własnymi potrzebami;
- Ścianki proste i łukowe: proste ścianki to standardowe, praktyczne rozwiązanie, które doskonale sprawdzi się szczególnie w przypadku dużych banerów reklamowych. Zakrzywiona konstrukcja ścianek łukowych sprawia z kolei, że stanowią one doskonałe tło do wystąpień lub zdjęć. Zarówno ścianki proste, jak i łukowe pozwalają na prezentowanie grafiki jedno- oraz dwustronnie.
Ścianki reklamowe: postaw na jakość!
Warto zainwestować w ścianki reklamowe wykonane z wysokiej jakości materiałów: dzięki temu zyskasz powierzchnię reklamową do wykorzystania zarówno stacjonarnie, jak i podczas branżowych eventów. W naszej ofercie znajdziesz bogaty wybór ścianek bannerowych z różnymi rodzajami mocowań - postaw na niezawodne rozwiązania i wybierz nowoczesne ścianki reklamowe dopasowane do własnych potrzeb.
Przejdź do strony głównejWróć do kategorii Artykuły